23 Mayıs 2010 Pazar

Dunya Kupasi 2010

Dünya Kupası 2010 ile ilgili tahminlerimi aşağıya yazıyorum:

Mesut Özil'in yıldızı parlayacak. Kuzey Kore grup elemeleri bittiğinde en çok gol yemiş takım olacak. Turnuvanın favorisi İspanya yarı final'e ulaşamayacak.


Gruptan çıkacaklar:
A Grubu: Fransa, Uruguay
B Grubu: Arjantin, Nijerya
C Grubu: İngiltere, Slovenya
D Grubu:Almanya, Sırbistan
E Grubu: Hollanda, Kamerun
F Grubu: İtalya, Paraguay
G Grubu: Brezilya, Portekiz
H Grubu: İspanya, Şili

Eşleşmeler:
Fransa - Nijerya
Arjantin - Uruguay
İngiltere - Sırbistan
Almanya- Slovenya
Hollanda - Paraguay
İtalya - Kamerun
Brezilya - Şili
İspanya - Portekiz

Çeyrek final:
Fransa - Arjantin
İngiltere - Almanya
Hollanda - İtalya
Brezilya - İspanya

Yarı final:
Arjantin-İngiltere
İtalya - Brezilya

Final:
İngiltere - Brezilya

Şampiyon:
İngiltere

4 yorum:

  1. Merhaba,
    İngiltere nin şampiyon olacağını finans çevreleri de söylemeye başladı. Bana da "akla yatkın" geliyor. "İngiltere - İtalya" veya "İngiltere - Hollanda" finali görmek isterim.

    YanıtlaSil
  2. ben Kamerun'u destekliyorum.:-)
    -Kamerunlu- oda arkadasim diyor ki bu sene cok kuvvetli degillermis, gruptan bile cikamazlarmis ama olsun...:))

    arjantin-brezilya finali gormek isterim.:P

    YanıtlaSil
  3. Kamerun'un performansi Eto'ya bagli.. Gruptan cikacaklarini dusunuyorum.. Arjantin - Brezilya finali yuksek ihtimaller arasinda..

    Hollanda'nin da onemli bir basari gosterecegine dair beklenti yuksek..

    YanıtlaSil
  4. kamerun elendi sayilir :(
    ne yapalim, kismet! :P

    YanıtlaSil

Counter

free counters