2 Temmuz 2010 Cuma

Dunya Kupasi Bitiyor

Dünya Kupası bitmeden aklımdakileri yazayım:

-Düşündüğümden çok daha az maç izleyebildim.

-Favorim İngiltere çabuk elendi. Takım gerçekten kötü. Brian turnuva başlamadan önce uyarmıştı: Ümit yok...

-Topun kale çizgisini geçip geçmediğini 2010 yılında olmamıza rağmen anlayamıyoruz:) Basit cihazlar ve kolay çözümler uygulamaya geçecektir.

-Vuvuzele denen cihaz, güneş tutulması gibi, insan kitlelerinin de akıl tutulması yaşayabileceğini gösteriyor. Akıl ve kulak sağlığına son derece zararlı bir şeyi ülkeyi tanıtmak gayesiyle etkin ve yaygın şekilde kullanıyorlar. Vazgeçin, işe yaramayacak. Güney Afrika'nın geçmişini unutmayacağız.

-Futbol yorumculuğu, gol olmadığını görünce, "şut çekmeyip arkadaşına pas vermesi gerekirdi" diyerek yapılacak bir iş değildir. Gol olduğu halde "arkadaşına verseydi daha güzel gol olurdu" demek de değildir. Biraz futbol oynamış ya da oynadıysan bile felsefeyi anlamış olmak lazımdır.

-Maçları izlediğimiz kanalda maç sonrası yapılan konuşmalara bakıyorum: Türkçe konuşmayı beceremeyen adamların ne söylediğini anlayamayınca, kanalı çeviriyorum.

-Ben bireysel olarak konuşurken ve yazarken hata yapabilirim. Hakkım var. Ama çok geniş kitlelere ulaşan profesyonel yayınların buna hakkı yok.

-Finali Brezilya ile Arjantin-Almanya-İspanya'dan birinin oynayacağı anlaşılıyor. Brezilya Almanya oynasın derim. Almanya kazansın isterim.

1 yorum:

  1. neden almanya kazansin istersin?
    ben istemem, ille de istemem :)
    (nedenini de pek bilmem)

    ama benim istegime bagli degil bu isler tabii.
    az once arjantine 3-4 gol attilar.
    frankfurttayiz.
    goz gozu gormuyor, kulaklari sagir eden bir ugultu!!
    herkesin yuzu uc renge boyali.
    cikip azicik dolasalim diyoduk, iptal etmek gerekecek.hava da bi sicak bi sicak, izmiri aratmaz.

    YanıtlaSil

Counter

free counters