6 Haziran 2010 Pazar

Tembeller Pazari

Bugün yağmurlu. Pazar'a gittim. Müşteri sayısı az. Sabahtan beri bir yaz gününe göre çok yağmur yağdığı belli.

Şartlar böyle olunca bir an önce pazarda sebze meyve alımını bitirip dönmek lazım. Her an sağnak inebilir.

Bezelye alacaktım. Baktım köylü kadın bezelyeleri ayıklıyor ve öyle satıyor.

Pazarda bir bölüm olsa ve pişirmeye hazır şekilde sebze satsa: Dometesler soyulmuş ve doğranmış. Soğan yine öyle... İsmi de tembeller pazarı olsun.

ALES denen sınavların birinde böyle bir pazarın varlığından bahsediliyordu... Hindistan gibi bir yerde.

İşim bittiğinde bisikletin üç bir yanına yükledim torbaları. Ağırlıktan eve zor ulaşacağımı düşündüm ama, hafif yokuş sayesinde çok hızlı eve geri döndüm. Bundan sonra pazara bisikletle giderim.. Görenlerin de ilgisini çekiyor, her yerinde torbalar olan bisiklet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Counter

free counters